PRÍSPEVOK FOTOGRAFIA

Vďaka pohybu a aktívnemu životnému štýlu zlepšia mladí ľudia svoju kondíciu, vytrvalosť, svalovú a kardio-respiračnú silu. Cvičenie, spolu s dobrou stravou, pomáha telu vytvoriť silné a zdravé kosti a neskôr pomôže spomaliť stratu kostnej hmoty spojenú so starnutím. Pravidelná fyzická aktivita a zdravá výživa môže znížiť tlak a cholesterol v krvi a riziká ochorení ako je cukrovka 2. typu alebo ochorenia srdca.

Vďaka pohybu a aktívnemu životnému štýlu zlepšia mladí ľudia svoju kondíciu, vytrvalosť, svalovú a kardio-respiračnú silu. Cvičenie, spolu s dobrou stravou, pomáha telu vytvoriť silné a zdravé kosti a neskôr pomôže spomaliť stratu kostnej hmoty spojenú so starnutím. Pravidelná fyzická aktivita a zdravá výživa môže znížiť tlak a cholesterol v krvi a riziká ochorení ako je cukrovka 2. typu alebo ochorenia srdca. Vďaka pohybu a aktívnemu životnému štýlu zlepšia mladí ľudia svoju kondíciu, vytrvalosť, svalovú a kardio-respiračnú silu. Cvičenie, spolu s dobrou stravou, pomáha telu vytvoriť silné a zdravé kosti a neskôr pomôže spomaliť stratu kostnej hmoty spojenú so starnutím. Pravidelná fyzická aktivita a zdravá výživa môže znížiť tlak a cholesterol v krvi a riziká ochorení ako je cukrovka 2. typu alebo ochorenia srdca.